+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 153 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    95%
  • Komfort

    95%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jaroslava Hašková

Älteres Paar, 16.8.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Bc. Edita Paczeltová

Einzelreisender, 7.7.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Pobyt jsme prolongovali do 18 hodin, recepce vyšla vstříc.

  • Chybí venkovní bazén nebo alespoň venkovní lehátka. Vířivka je pouze součástí bazénu. Římské lázně jsou už velmi zastaralé. Masáž v trvání 15 minut je směšná procedura.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Eva simakova

Gruppe von Freunden, 18.5.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Hotel je moc pěkný, velmi dobré umístění.

  • Moje hodnocení je ovlivněno pobytem v červnu 2020, kdy byl pobyt výrazně lepší. Zhoršilo se chování personálu, kvalita jídla.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
4

Dubravka Jaganjacova

Älteres Paar, 20.12.2015

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Erika Vlčková

Einzelreisender, 31.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • krásná rekonstrukce lázeňského domu Hvězda velký bazén ochotný personál recepce

  • někteří jednotlivci z personálu restaurace málo přivětiví

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
6

Vladimír Dlabola

andere Gruppe, 24.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Ochota personálu

  • Nemožnost dokoupení dalších služeb na místě z důvodu nedostatku kapacit (např.problém s parkováním, když ve voucheru je uváděno, že parkování je možné za poplatek, problém s kapacitami u doprovodných služeb - pedikůra, kosmetika, masáže, ...). Tomu by se dalo předejít již při potvrzené rezervaci upozorněním na to, že další služby je nezbytné rezervovat předem.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 17.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 29.3.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Na pokoji 3115 naprosto nevyhovující matrace v posteli. Do lázní jezdí většinou lidé nemocni, za odpočinkem, relaxovat a to nelze, když není umožněn kvalitní spánek. Zkazilo nam to pobyt, manžel musel spát na gauči Výborná

  • Lázeňské městečko, procházky, masáže i wellnes, také Císařské lázně. Personál ochotný, jídlo průměrné

  • Matrace v posteli, naprosto nevhodné, měkké

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
8
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Výborná,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše připomínky nás motivují ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Kvalitu matrace na pokoji 3115 zkontrolujeme, popř. lze řešit topperem.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Regina Haslerová
Guest Relation Manager

Anonym

Älteres Paar, 20.11.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Římské lázně

  • pomalá obsluha v lobby baru Imperiál

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 8.7.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Hotel má dobré umístění, všude je blízko, personál na recepci vstřícný a příjemný. Pokoje jsou prostorné a pohodlně vybavené. Skvělá snídaně, velice chutné a rozmanité jídlo k večeři. Plusem je čistota a atraktivní prostory (Římské lázně, koridor).

  • přístup personálu na recepci, jídlo, klidné a vlídné prostředí.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 3.11.2016

Русский

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Oto Bydžovský

Einzelreisender, 7.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Jidlo bylo velmi špatné. Měli jsme polopenzi a již 19:30 byly švedské stoly prázdné, pouze jeden hlavní chod. Vysušené maso. dojídali jsme pouze zbytky. Večeře byla až do 20:30

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Anonym

Gruppe von Freunden, 11.3.2024

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pokoj velmi pěkný, čistý. Jídlo vynikající, dostatečný výběr. Procedury v poho.

  • Postele - proleželé matrace, lavór uprostřed.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Kvalitu matrací lze řešit během pobytu výměnou nebo doplnění o topper.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Regina Haslerová
Guest Relation Manager

Anonym

Älteres Paar, 24.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jaromil Spáčil

Älteres Paar, 28.12.2020

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Poděkování personálu hotelu za vstřícnost a profesionální přístup ke klientům.

  • Propojení komplexu hotelů krytým koridorem.

  • Malý výběr z menu. Např. jen jeden druh polévky na večeři.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Milan

Älteres Paar, 8.7.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 30.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Sauna a bazén v hotelu Hvězda, zařízení pokoje, kavárna Café Imperial, propojení hotelů krásným koridorem.

  • Ocenila bych možnost si na pokoji uvařit čaj nebo kávu, dále bohužel byl hodně slyšet hluk z chodby a poměrně dost brzy ráno se začalo vysávat. Nejvíce mě ale zklamala zakoupená masáž Magic, která byla prováděna v místnosti, kde jsou běžné zdravotní masáže u otevřeného okna, protože chudák masérka měla problémy s dýcháním. Požitek z masáže naprosto nulový, už dlouho se mi nestalo, že jsem takhle “vyhodila peníze oknem”. Sama masérka byla překvapena, že tento typ masáže nemám v prostorách wellness.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 31.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.4.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8