0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel Recenzje

Ocena hotelu

95%
Znakomicie

by 154 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    95%
  • Czystość

    97%
  • Wyposażenie

    95%
  • Komfort

    95%
  • Cena

    91%
Wyświetl recenzje napisane przez:
  • dorośli
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Anonim

para, 20.5.2019

Čeština

  • Cena ogólna
88 %
  • I jako náročnější klienti s relativně velkou možností srovnání z jiných pobytů jsme byli velmi spokojeni. Doporučujeme všem, kteří hledají klid a pohodu a odpočinek. Dle našeho názoru však není tento hotel příliš vhodný pro rodiny s malými dětmi (klienti jsou převážně senioři německé, ruské a české národnosti).

  • Klidná lokalita hotelu, přitom na dohled od kolonády a se snadnou dostupností do centra, velmi kvalitní gastronomie (měli jsme polopenzi) formou bufetových stolů, výborné rozlévané bílé víno (ochutnali jsme všechny tři druhy, které byly k dispozici), ochota personálu, čistota a úklid pokoje, velký vlastní hotelový bazén, možnost procedur přímo v resortu. Z hlediska srovnatelného ubytování v tuzemsku určitě po všech stránkách nadprůměr.

Personel
8
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
9
Value/money
9
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel replied to this review.
Vážení hosté,
děkujeme za Vaše pochvalná slova, neboť ty jsou pro nás největší odměnou. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Hvězda v Mariánských Lázních.
Váš názor nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Těšíme se í na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem


Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager Spa Reskort Hvězda

Zlata Jiskrová

podróżujący w pojedynkę, 19.11.2018

Čeština

  • Cena ogólna
94 %
  • komfortní ubytování - v prostorném nově rekonstruovaném pokoji možnost využití služeb v celém rozsáhlém komplexu lázeňských budov - vstup do bazénových komplexů bez nutnosti předchozího objednání velká nabídka lázeňských procedur ochotný a vstřícný personál hotel na dobrém místě - u parku a kolonády, nedaleko stanice trolejbusu

Personel
9
Usługi
9
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
9

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 28.10.2018

Čeština

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 18.9.2018

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • Hotel Hvězda - všem doporučuji

Personel
9
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
9
Value/money
9

Vladimír Krylov

para, 16.4.2018

Čeština

  • Cena ogólna
92 %
  • Líbil se mi přátelský a zároveň profesionální přístup personálu od recepce, přes léčebné kůry až po obsluhu v hotelové restauraci. Perfektně připravený pokoj odpovídající 4 hvezdičkám, všude čisto, žádný hluk. Dodržení času a délky jednotlivých procedur. Možnost využití bazénu, Římských lázní a bezpočtu saun o různých teplotách včetně páry v ceně ubytování. Vkusné zařízení hotelových pokojů Nápaditě řešený spojovací koridor mezi jednotlivými lázeňskými komplexy. Velmi chutné jídlo formou rautu v rámci snídaní a večeří. Všeho bylo dostatek včetně bohaté nabídky nápojů. Pobyt vřele doporučuji každému, kdo touží po relaxaci a úniku před pracovním stresem

Personel
10
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
10
Value/money
8

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 3.4.2018

Čeština

  • Cena ogólna
90 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
8

Jana Roy

podróżujący w pojedynkę, 3.1.2018

Čeština

  • Cena ogólna
96 %
  • Pobyt byl úžasný, moc jsme si odpočinuli. Kromě procedur a vycházek (doporučuji miniatury Cr) jsme ocenili propojení hotelů, cítili jsme větší "volnost":-) bufet neurazí, jídlo dobré, výběr pestrý, velkou gastronomii ale nečekejte

  • Vstřícnost personálu Množství a kvalita služeb Vyžítí v hotelu i okolí

  • Asi snad jen koberec v pokoji:-) otázka vkusu

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 30.7.2017

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Tomáš Koudelka

para, 19.6.2017

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
88 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
7
Value/money
9

Radka Žežulková

podróżujący w pojedynkę, 24.3.2017

Čeština

  • Cena ogólna
96 %
  • Pobyt se nám velmi líbila určitě se do tohoto hotelu ještě někdy vrátíme.

  • Hotel je unikátní tim, že je v podzemí propojen cestou s dalšími čtyřmi lázeňskými budovami. Díky tomu se jednoduše dostanete k ostatním wellness aktivitám.

Personel
8
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Petr Dembinski

podróżujący w pojedynkę, 21.11.2016

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Jiří

para, 16.11.2016

Ostrava Česká republika

  • Cena ogólna
100 %
  • Prostě se nám u Vás líbí, budeme jezdit i nadále.

  • Nějak mě nic nenapadá.....

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 3.11.2016

Русский

  • Cena ogólna
80 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8

Erika Vlčková

podróżujący w pojedynkę, 31.10.2016

Čeština

  • Cena ogólna
70 %
  • krásná rekonstrukce lázeňského domu Hvězda velký bazén ochotný personál recepce

  • někteří jednotlivci z personálu restaurace málo přivětiví

Personel
5
Usługi
7
Czystość
8
Komfort
9
Value/money
6

Vladimír Dlabola

inna grupa, 24.10.2016

Čeština

  • Cena ogólna
76 %
  • Ochota personálu

  • Nemožnost dokoupení dalších služeb na místě z důvodu nedostatku kapacit (např.problém s parkováním, když ve voucheru je uváděno, že parkování je možné za poplatek, problém s kapacitami u doprovodných služeb - pedikůra, kosmetika, masáže, ...). Tomu by se dalo předejít již při potvrzené rezervaci upozorněním na to, že další služby je nezbytné rezervovat předem.

Personel
9
Usługi
7
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
7

Zdeněk Pfeifer

para, 18.8.2016

Královéhradecký kraj

  • Cena ogólna
90 %
  • Přestože jsem objednal ubytování v hotelu Hvězda v pokoji s výhledem (a na toto měl od Spa.cz písemné potvrzení, snažil se nás reservation manager hotelu Tomáš Babička ubytovat úplně jinde - v sousedním hotelu Imperiál. Po vzrušené diskuzi sice problém napravil k naší spokojenosti, nicméně úroveň jeho jednání, odpovídající úplně jiné kategorii hotelu velmi negativně poznamenala celý náš pobyt. Když pomineme tento nešťastný začátek, byli jsme s hotelovými službami velmi spokojeni.

  • Čistota, mimořádná slušnost a ochota nižšho perzonálu v hotelu, spa i restauracích. Krásné prostředí v hotelu a příjemné okolí. Klid.

  • Jednání manažera, sice profesionální, ale velmi studené jednání recepce, chybějící propagační brožury v českém jazyce (prý jsou v tisku).

Personel
5
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Pavel Král

rodzina ze starszym dzieckiem, 6.7.2016

Čeština

  • Cena ogólna
94 %
  • Vstricny personal, skvele prostředí, bazen ve Hvezde, propojeni casti hotelu chodbami, dostupnost pramenu.

  • V pomerne slozitem arealu je nedostatecny orientacni system, ujistovani ze "na to si zvyknete" je nevhodne. Nefungujici vytah 4.7. v dopoledni spicce mj. zpusobil fronty u 2.vytahu a hoste prichazeji na procedury pozde, proc není po cely den zajistena okamzita oprava je zarazejici. Zablokovani aut. dveri vstupu do restaurace bylo dost neprijemne. Stale pretrvava spolecensky nevhodny zlozvyk nastrkat cizi lidi k jednomu stolu.

Personel
10
Usługi
9
Czystość
10
Komfort
9
Value/money
9

Alena Pokorna

podróżujący w pojedynkę, 4.7.2016

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Mohu jen chválit, vše perfektní. 4 denní relax v nádherném prostředí. Služby hotelu na vysoké úrovni. Lázeňské procedury neměly chybu. Úžasný je bazén v hotelu Hvězda.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

para, 29.3.2016

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
92 %
  • Pobyt se nám moc líbil, velikonoce jsme prožili v klidu a v pohodě

  • Pěkný hotel, dobré jídlo a vynikající procedury v rámci balíčku, možnost využití římských lázní v hotelu Nové Lázně je perfektní

  • Menší problém s přechodem pobytu Program Minikúra na ubytování hotelového typu - zablokování klíče od pokoje

Personel
10
Usługi
8
Czystość
9
Komfort
10
Value/money
9

Lukas Jackuliak

grupa przyjaciół, 1.1.2016

Schwandorf Německo

  • Cena ogólna
88 %
  • Málo lehadek pri bazenech.. Nevim proč nezakazážete takzvané rezervovaní lehadek??

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
10