+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

95%
Perfektní

dle 154 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    95%
  • Pohodlí

    95%
  • Poměr cena/kvalita

    91%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • mladý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 20.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • I jako náročnější klienti s relativně velkou možností srovnání z jiných pobytů jsme byli velmi spokojeni. Doporučujeme všem, kteří hledají klid a pohodu a odpočinek. Dle našeho názoru však není tento hotel příliš vhodný pro rodiny s malými dětmi (klienti jsou převážně senioři německé, ruské a české národnosti).

  • Klidná lokalita hotelu, přitom na dohled od kolonády a se snadnou dostupností do centra, velmi kvalitní gastronomie (měli jsme polopenzi) formou bufetových stolů, výborné rozlévané bílé víno (ochutnali jsme všechny tři druhy, které byly k dispozici), ochota personálu, čistota a úklid pokoje, velký vlastní hotelový bazén, možnost procedur přímo v resortu. Z hlediska srovnatelného ubytování v tuzemsku určitě po všech stránkách nadprůměr.

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,
děkujeme za Vaše pochvalná slova, neboť ty jsou pro nás největší odměnou. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Hvězda v Mariánských Lázních.
Váš názor nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Těšíme se í na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem


Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager Spa Reskort Hvězda

Zlata Jiskrová

jednotlivec, 19.11.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • komfortní ubytování - v prostorném nově rekonstruovaném pokoji možnost využití služeb v celém rozsáhlém komplexu lázeňských budov - vstup do bazénových komplexů bez nutnosti předchozího objednání velká nabídka lázeňských procedur ochotný a vstřícný personál hotel na dobrém místě - u parku a kolonády, nedaleko stanice trolejbusu

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 28.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 18.9.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Hotel Hvězda - všem doporučuji

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Vladimír Krylov

dospělý pár, 16.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Líbil se mi přátelský a zároveň profesionální přístup personálu od recepce, přes léčebné kůry až po obsluhu v hotelové restauraci. Perfektně připravený pokoj odpovídající 4 hvezdičkám, všude čisto, žádný hluk. Dodržení času a délky jednotlivých procedur. Možnost využití bazénu, Římských lázní a bezpočtu saun o různých teplotách včetně páry v ceně ubytování. Vkusné zařízení hotelových pokojů Nápaditě řešený spojovací koridor mezi jednotlivými lázeňskými komplexy. Velmi chutné jídlo formou rautu v rámci snídaní a večeří. Všeho bylo dostatek včetně bohaté nabídky nápojů. Pobyt vřele doporučuji každému, kdo touží po relaxaci a úniku před pracovním stresem

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 3.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Jana Roy

jednotlivec, 3.1.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Pobyt byl úžasný, moc jsme si odpočinuli. Kromě procedur a vycházek (doporučuji miniatury Cr) jsme ocenili propojení hotelů, cítili jsme větší "volnost":-) bufet neurazí, jídlo dobré, výběr pestrý, velkou gastronomii ale nečekejte

  • Vstřícnost personálu Množství a kvalita služeb Vyžítí v hotelu i okolí

  • Asi snad jen koberec v pokoji:-) otázka vkusu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 30.7.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Tomáš Koudelka

dospělý pár, 19.6.2017

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9

Radka Žežulková

jednotlivec, 24.3.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Pobyt se nám velmi líbila určitě se do tohoto hotelu ještě někdy vrátíme.

  • Hotel je unikátní tim, že je v podzemí propojen cestou s dalšími čtyřmi lázeňskými budovami. Díky tomu se jednoduše dostanete k ostatním wellness aktivitám.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petr Dembinski

jednotlivec, 21.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jiří

dospělý pár, 16.11.2016

Ostrava Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Prostě se nám u Vás líbí, budeme jezdit i nadále.

  • Nějak mě nic nenapadá.....

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 3.11.2016

Русский

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Erika Vlčková

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • krásná rekonstrukce lázeňského domu Hvězda velký bazén ochotný personál recepce

  • někteří jednotlivci z personálu restaurace málo přivětiví

Personál
5
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6

Vladimír Dlabola

ostatní, 24.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Ochota personálu

  • Nemožnost dokoupení dalších služeb na místě z důvodu nedostatku kapacit (např.problém s parkováním, když ve voucheru je uváděno, že parkování je možné za poplatek, problém s kapacitami u doprovodných služeb - pedikůra, kosmetika, masáže, ...). Tomu by se dalo předejít již při potvrzené rezervaci upozorněním na to, že další služby je nezbytné rezervovat předem.

Personál
9
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Zdeněk Pfeifer

dospělý pár, 18.8.2016

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Přestože jsem objednal ubytování v hotelu Hvězda v pokoji s výhledem (a na toto měl od Spa.cz písemné potvrzení, snažil se nás reservation manager hotelu Tomáš Babička ubytovat úplně jinde - v sousedním hotelu Imperiál. Po vzrušené diskuzi sice problém napravil k naší spokojenosti, nicméně úroveň jeho jednání, odpovídající úplně jiné kategorii hotelu velmi negativně poznamenala celý náš pobyt. Když pomineme tento nešťastný začátek, byli jsme s hotelovými službami velmi spokojeni.

  • Čistota, mimořádná slušnost a ochota nižšho perzonálu v hotelu, spa i restauracích. Krásné prostředí v hotelu a příjemné okolí. Klid.

  • Jednání manažera, sice profesionální, ale velmi studené jednání recepce, chybějící propagační brožury v českém jazyce (prý jsou v tisku).

Personál
5
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Pavel Král

rodina se staršími dětmi, 6.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Vstricny personal, skvele prostředí, bazen ve Hvezde, propojeni casti hotelu chodbami, dostupnost pramenu.

  • V pomerne slozitem arealu je nedostatecny orientacni system, ujistovani ze "na to si zvyknete" je nevhodne. Nefungujici vytah 4.7. v dopoledni spicce mj. zpusobil fronty u 2.vytahu a hoste prichazeji na procedury pozde, proc není po cely den zajistena okamzita oprava je zarazejici. Zablokovani aut. dveri vstupu do restaurace bylo dost neprijemne. Stale pretrvava spolecensky nevhodny zlozvyk nastrkat cizi lidi k jednomu stolu.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Alena Pokorna

jednotlivec, 4.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Mohu jen chválit, vše perfektní. 4 denní relax v nádherném prostředí. Služby hotelu na vysoké úrovni. Lázeňské procedury neměly chybu. Úžasný je bazén v hotelu Hvězda.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 29.3.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Pobyt se nám moc líbil, velikonoce jsme prožili v klidu a v pohodě

  • Pěkný hotel, dobré jídlo a vynikající procedury v rámci balíčku, možnost využití římských lázní v hotelu Nové Lázně je perfektní

  • Menší problém s přechodem pobytu Program Minikúra na ubytování hotelového typu - zablokování klíče od pokoje

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Lukas Jackuliak

skupina přátel, 1.1.2016

Schwandorf Německo

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Málo lehadek pri bazenech.. Nevim proč nezakazážete takzvané rezervovaní lehadek??

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10