+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

95%
Perfektní

dle 154 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    95%
  • Čistota

    97%
  • Vybavení

    95%
  • Pohodlí

    95%
  • Poměr cena/kvalita

    91%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • mladý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 26.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • nebyli jsme v hvězda, ale nové lázně

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Zdeňka Juračková

jednotlivec, 18.9.2021

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 14.9.2021

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt v hotelu Nové Lázně se nám velmi líbil. Byli jsme s manželem nadmíru spokojeni. S personálem celého hotelu jsme byli nadmíru spokojeni. Pobyt jsme si velmi užili a určitě se k Vám znovu rádi vrátíme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 13.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Divišová Jana

jednotlivec, 13.9.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt byl zakoupen pro tchýni, která byla maximálně spokojena. Určitě u vás nebyla naposled.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Eva Bilíková

dospělý pár, 12.9.2021

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Naprostá spokojenost. Pobyt jsme si užili.

  • Monžnost změn časů procedur dle našich požadavků.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Klejnotova Romana

jednotlivec, 11.9.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Naprostá spokojenost

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Zdeňka Horsáková

dospělý pár, 6.9.2021

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Božena Nollová

jednotlivec, 31.8.2021

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt v hotelu Nové lázně byl velmi příjemný. Moc jsme si to užily.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 25.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Prostorný pokoj, čistý, komfortně zařízený.

  • Bázen a sauny. Lázeňské služby. Jídlo.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Lenka Vichnarová

jednotlivec, 22.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velmi pěkný hotel, služby na úrovni, skvělá kuchyně- zejména cukrářské výrobky, ochotný personál.

  • Líbilo se mi prostředí hotelu, jeho umístění, servis ze strany personálu včetně úklidových služeb. Velmi jsme ocenili Římské lázně.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Zděnka Zběhlíková

dospělý pár, 19.8.2021

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Náš pobyt FIT TÝDEN PRO ZDRAVÍ byl přesunut z hotelu Hvězda do hotelu NOVÉ LÁZNĚ. Vše bylo perfektní.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 17.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslava Hašková

dospělý pár, 16.8.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Ivana Frýzková

jednotlivec, 14.8.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dovolená se mi líbila po všech stránkách. Pokoje byly čisté a perfektně vybavené, denní úklid. Jídlo výborné, obrovský výběr i kvalita. Nabídka byla velmi pestrá včetně ryb i zvěřiny. Lázeňské služby příjemné, personál velmi ochotný splnit každé přání. Nádherný bazén i saunový svět. Moc ráda se opět do tohoto hotelu vrátím.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Eva Ježková

skupina přátel, 14.8.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Z pobytu jsem byla nadšená. Vše perfektní bez jediné výhrady. Moc ráda Váš hotel doporučím a ráda bych si takovou krásnou dovolenou ještě zopakovala.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 10.8.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Dita Krišková

dospělý pár, 9.8.2021

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Krásné prostředi hotelu,ochota, vše na jedničku. Skvělé jídlo a čistota. Plná spokojenost. Děkujeme

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 7.8.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Bylo nám změněno ubytování ( z důvodu rekonstrukce pokojů) z hotelu hvězda ensana do hotelu Nové lázně Ensana. Jídlo vynikající. Snídaně velmi pestré a zdravé, na požádání čerstvá omeleta nebo míchaná vajíčka - dělají přímo před vámi. Zdravé potraviny - tvaroh, jogurty, plno ořechů, džemy, ovesná kaše, krupice, rýžová kaše, teple i čerstvé ovoce. Dále čerstvé lívanečky, párečky, volská oka, slanina, sýry atd. Vybere si opravdu každý. Na večeři plno zeleniny, dresingů, sýry, každý den jiná ryba a jiná úprava mas, přílohy pohanka, jáhly, bulgur, rýže i knedlíky, brambory. Vždy zmrzlina + plno mini dezertů a samozřejmě čerstvé ovoce! Procedury úžasné, masáž přímo excelentní! Personál hotelu velmi ochotný a usměvavý. Okolní příroda nádherná. Krásné městské divadlo a skvělé představení!

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 3.8.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Místo v Hotelu Hvězda jsme byli za stejných podmínek přesunuti do Hotelu Nové lázně. Do Hotelu Hvězda jsme chodili do bazénu. Bylo to nádherné. Všichni byli skvělí - úklid, recepce, procedury, kuchyně, obsluha... prostě všichni

  • Všechno - domů jsme se vraceli jak z jiné dimenze.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté ,

chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Informace, které nám zanecháváte jsou velice důležité pro udržení standardů a zkvalitnění služeb hotelu. Vaši pochvalu předáváme všem vedoucím pracovníkům k dalšímu vyřízení.

Ještě jednou děkujeme budeme se naVás opět těšit .
Do té doby Vám přejeme pevné zdraví.

Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Health Spa Hotel Hvězda