+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 6pm

Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 146 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    95%
  • Komfort

    96%
  • Preis-Leistungverhältnis

    90%
Bewertungen anzeigen von:
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Gruppe von Freunden, 11.3.2024

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pokoj velmi pěkný, čistý. Jídlo vynikající, dostatečný výběr. Procedury v poho.

  • Postele - proleželé matrace, lavór uprostřed.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 7.3.2024

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anna Salčáková Kristová

Einzelreisender, 8.2.2024

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dobrý den, děkuji všem za příjemně prožitý týden. Personál milý a vstřícný, vždy ochotný poradit. Snídaně i večeře skvělé, maso výborně upravené, dostatek druhů příloh, zeleniny i ovoce, moučníků. Vždy bylo z čeho si vybírat. Pokoj pěkný, prostorný, čistý, mile mě překvapila velikost koupelny. Vyřízení rezervace bez problémů, s cenou nemám problém, myslím, že odpovídá kvalitě služeb a vybavení hotelu. Bazén super, i když někdy docela dost lidí, nedovedu si představit, jak to vypadá v hlavní sezoně. Okolí stvořené k procházkám. Doufám, že se k Vám ještě někdy vrátím.

  • Nemám, co bych vytkla.

  • Nic mě nenapadá.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Monika

6.2.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 18.12.2023

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • úžasný personál, skvělé Římské lázně

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 24.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 20.11.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Římské lázně

  • pomalá obsluha v lobby baru Imperiál

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

andere Gruppe, 17.11.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Všechen personál o nás pečoval výborně, kuchyně skvělá, obsluha také, čistota vynikající.

  • Slabší byla nabídka služeb a možností využití placených procedur, informace jsme si museli zjišťovat sami a masáže v poměru cena-kvalita nebyly tak dobré, jako v minulosti.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 30.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Sauna a bazén v hotelu Hvězda, zařízení pokoje, kavárna Café Imperial, propojení hotelů krásným koridorem.

  • Ocenila bych možnost si na pokoji uvařit čaj nebo kávu, dále bohužel byl hodně slyšet hluk z chodby a poměrně dost brzy ráno se začalo vysávat. Nejvíce mě ale zklamala zakoupená masáž Magic, která byla prováděna v místnosti, kde jsou běžné zdravotní masáže u otevřeného okna, protože chudák masérka měla problémy s dýcháním. Požitek z masáže naprosto nulový, už dlouho se mi nestalo, že jsem takhle “vyhodila peníze oknem”. Sama masérka byla překvapena, že tento typ masáže nemám v prostorách wellness.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Lenka Zemánková

Älteres Paar, 13.8.2023

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dobrý den, byli jsme zde poprvé a moc nám tu líbilo. Cena odpovídala kvalitě služeb. Doufáme, že jsme tu nebyli naposled.

  • Líbilo se nám jak samotné ubytování tak i okolí kde jsme navšívili pár památek. Večer jsme si užili na kolonádě zpívaící fontánu a procházky po městě, když nám to dovolilo počasí. A nesmíme opomenout Římské lázně.

  • Nenašli jsme nic co by nám pobyt znepříjemnilo ani chladnější počasí.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 11.7.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Moc se mi u Vás líbilo,všichni zaměstnanci milí,ochotní,jen bych měla výtku na paní z bazénu Spa příjemná nebyla,odměřená,neochotná,jinak velkou pochvalu personálu restaurace,skvělé???přeji hezký den

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Pochvalu i připomínku k pracovnici v bazénu předáváme vedení hotelu.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Regina Haslerová
Guest Relation Manager

Eva koulová

Einzelreisender, 10.7.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byla jsem pobytem (bohužel krátkým) nadšena, příště určitě pojedu na delší dobu.

  • Líbilo se mi všechno, vyšlo i počasí, v hotelu i v celých lázních je spousta možností na relax, procházky, kulturu, sport.....

  • V nabídce pobytu byla cena od 5800 CZK, na jednolůžkovém pokoji jsem platila 7500.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

subrt josef

Einzelreisender, 10.6.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
90 %
  • S pobytem a celkovou službou hotelu a lázni jsme byli velice spokojeni.Přejeme vám mnoho dalších spokojených zákazníků

  • Obsluha jak v hotelu tak v lázních se

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Šubrte,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Regina Haslerová
Guest Relation Manager

Štěpán Polgár

Älteres Paar, 23.2.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • S pobytem v hotelu Hvězda jsme byli velice spokojeni. Strava perfektní, obsluha na vysoké úrovni. Do tohoto hotelu se budeme velice rádi vracet.

  • Umístění hotelu v krásném místě, dobrá dostupnost, příjemná obsluha v restauraci, příjemné pokojské i pracovnice v relaxačním centru.

  • Nebyl jsem spokojen s parkováním vozidla. V nabídce bylo uvedeno, že parkování je zajištěno u hotelu. Vzhledem k tomu, že nám parkování v potvrzené objednávce nebylo nabídnuto, proto jsem si ho chtěl zakoupit v recepci hotelu, kde mi bylo řečeno, že tato služba není k dispozici a měl jsem si parkování objednat předem. S tímto jsem spokojen opravdu nebyl. Dále bych chtěl upozornit na klimatizaci, která nám na pokoji běžela celou noc a nešlo s tímto jevem nic dělat,

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 28.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • laskavost a vstřícnost personálu hotelu včetně paní uklízečky

  • Nervózní paní na recepci pro objednání procedur

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme pěkně za krásné hodnocení našich služeb i personálu!
Za nervozitu na spa recepci se moc omlouváme. Práce spa recepční je velmi náročná na rychlost a přesnost - to platí v příjezdové dny dvojnásob. Vaši připomínku předáváme vedení pro případné posílení směn.

Anonym

Einzelreisender, 20.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 14.11.2022

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Krásné prostředí, kvalitní kuchyně, perfektní služby. Opakovaná spokojenost.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, Vážený hoste,
děkujeme pěkně za maximální hodnocení služeb našeho hotelu!
Je pro nás odměnou, i skvělým odrazovým můstkem do další práce pro udržení vysokého standardu našich služeb. Doufáme, že Vás budeme moci opět brzy v hotelu Hvězda přivítat. Přejeme Vám pevné zdraví, hodně radostí a těšíme se na setkání! Eva Voldřichová, Guest Relations

Anonym

Einzelreisender, 31.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 30.10.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Na výbornou

  • Přístup personálu k hostům

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 12.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem velmi spokojená a ráda se vracím.

  • Oceňuji služby personálu.

  • Nic.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme za skvělé hodnocení našich služeb, které je pro nás cílovou odměnou, a zároveň odrazovým můstkem do další práce pro udržení vysokého standardu našich služeb. Doufáme, že Vás budeme moci v hotelu Hvězda opět brzy přivítat! Přejeme Vám pevné zdraví, hodně radostí a těšíme se na setkání. Eva Voldřichová, Guest Relations