Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel Bewertungen
-
Personal
95% -
Sauberkeit
97% -
Ausstattung
95% -
Komfort
95% -
Preis-Leistungverhältnis
91%
Bewertungen anzeigen von:
- Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Anonym
Einzelreisender, 24.10.2015
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Božena Sokolová
Einzelreisender, 11.8.2014
Moravskoslezský kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Älteres Paar, 20.7.2012
Čeština
Anonym
Einzelreisender, 11.7.2023
Hl.m.Praha
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Pochvalu i připomínku k pracovnici v bazénu předáváme vedení hotelu.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Regina Haslerová
Guest Relation Manager
Eva koulová
Einzelreisender, 10.7.2023
Hl.m.Praha
Anonym
Einzelreisender, 22.8.2022
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Älteres Paar, 16.11.2021
Středočeský kraj
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za vaši zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Hvězda. Informace, které nám zanecháváte jsou velice důležité pro udržení standardů a zkvalitnění služeb hotelu. Vaši pochvalu předáváme vedení hotelu. Budeme se na Vás opět těšit.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví.
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Health Spa Hotel Hvězda
Zděnka Zběhlíková
Älteres Paar, 19.8.2021
Královéhradecký kraj
Anonym
Älteres Paar, 10.8.2021
Plzeňský kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Älteres Paar, 26.7.2021
Středočeský kraj
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Älteres Paar, 25.7.2021
Zlínský kraj
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za vaši zpětnou vazbu na Vás pobyt. Informace, které nám zanecháváte jsou velice důležité pro udržení standardů a zkvalitnění služeb hotelu. Vaši pochvalu předáváme vedení hotelu.
Ještě jednou děkujeme rádi Vás opět u nás přivítáme .
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Health Spa Hotel Hvězda
Anonym
Älteres Paar, 11.7.2021
Pardubický kraj
J. E.
Familie mit älteren Kindern, 25.8.2020
Karlovarský kraj
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních zvolil náš hotel Hvězda,Ensana Health Spa Hotel.
Velice si vážíme toho, že jste si udělal čas na hodnocení našich služeb, Váš názor je pro nás velmi důležitý.
Mrzí nás, že pobyt v hotelu Hvězda zcela nenaplnil Vaše očekávání. Vašimi připomínkami týkající se nedostačujícího úklidu pokoje se již intenzivně zabýváme a velice nás mrzí,že jsme nemohli tuto situaci vyřešit ihned během vašeho pobytu.
Jsme vždy velmi rádi, pokud hosté řeší své požadavky, nebo stížnosti již během pobytu, můžeme tak reagovat a zajistit ihned nápravu. Naší prioritou jsou spokojení hosté.
Ještě jednou děkujeme za Váš pobyt a velice rádi Vás v hotelu Hvězda opět přivítáme.
Management hotelu.
Anonym
Einzelreisender, 28.10.2018
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Jana Roy
Einzelreisender, 3.1.2018
Čeština
Radka Žežulková
Einzelreisender, 24.3.2017
Čeština
Евгений
Älteres Paar, 20.11.2015
Русский
(Ohne Textbewertung)
Nikolay
Älteres Paar, 11.4.2015
Русский
Zlata Jiskrová
Einzelreisender, 19.11.2018
Čeština
Pavel Král
Familie mit älteren Kindern, 6.7.2016
Čeština