+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

95%
Perfekt

von 154 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    95%
  • Komfort

    95%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 29.3.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Pobyt se nám moc líbil, velikonoce jsme prožili v klidu a v pohodě

  • Pěkný hotel, dobré jídlo a vynikající procedury v rámci balíčku, možnost využití římských lázní v hotelu Nové Lázně je perfektní

  • Menší problém s přechodem pobytu Program Minikúra na ubytování hotelového typu - zablokování klíče od pokoje

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
9

subrt josef

Einzelreisender, 10.6.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
90 %
  • S pobytem a celkovou službou hotelu a lázni jsme byli velice spokojeni.Přejeme vám mnoho dalších spokojených zákazníků

  • Obsluha jak v hotelu tak v lázních se

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Šubrte,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Regina Haslerová
Guest Relation Manager

Anonym

Einzelreisender, 18.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Hotel Hvězda - všem doporučuji

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 3.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Zdeněk Pfeifer

Älteres Paar, 18.8.2016

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Přestože jsem objednal ubytování v hotelu Hvězda v pokoji s výhledem (a na toto měl od Spa.cz písemné potvrzení, snažil se nás reservation manager hotelu Tomáš Babička ubytovat úplně jinde - v sousedním hotelu Imperiál. Po vzrušené diskuzi sice problém napravil k naší spokojenosti, nicméně úroveň jeho jednání, odpovídající úplně jiné kategorii hotelu velmi negativně poznamenala celý náš pobyt. Když pomineme tento nešťastný začátek, byli jsme s hotelovými službami velmi spokojeni.

  • Čistota, mimořádná slušnost a ochota nižšho perzonálu v hotelu, spa i restauracích. Krásné prostředí v hotelu a příjemné okolí. Klid.

  • Jednání manažera, sice profesionální, ale velmi studené jednání recepce, chybějící propagační brožury v českém jazyce (prý jsou v tisku).

Persönlich
5
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Vlastimil Bradáč

Einzelreisender, 14.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Bohumil Bonczek

Älteres Paar, 10.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • - pěkné ubytování - příjemný personál - výhodná lokalita a dostupnost centra včetně hlavních turistických lákadel

  • nemám

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anna

Älteres Paar, 18.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 30.10.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Sauna a bazén v hotelu Hvězda, zařízení pokoje, kavárna Café Imperial, propojení hotelů krásným koridorem.

  • Ocenila bych možnost si na pokoji uvařit čaj nebo kávu, dále bohužel byl hodně slyšet hluk z chodby a poměrně dost brzy ráno se začalo vysávat. Nejvíce mě ale zklamala zakoupená masáž Magic, která byla prováděna v místnosti, kde jsou běžné zdravotní masáže u otevřeného okna, protože chudák masérka měla problémy s dýcháním. Požitek z masáže naprosto nulový, už dlouho se mi nestalo, že jsem takhle “vyhodila peníze oknem”. Sama masérka byla překvapena, že tento typ masáže nemám v prostorách wellness.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 31.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 20.4.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jana Pašková

Einzelreisender, 2.11.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 7.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Zarazilo nás, že na recepci měli inrormaci o státním příspěvku 4000 Kč pouze u jedné osoby, navzdory tomu, že jsme včas odeslali vyřizující pracovnici ze Služby Spa.cz oba kódy. To nám mírně ztrpčilo začátek pobytu.

  • Prostředí i stravování výborné, jakož i procedury. Nadevše vynikající Římské lázně.

  • Týká se celkové Mariánských L. konkrétně nádraží. Do lázní se jezdí léčit zejména starší lidé, hodně jich vystoupilo z vlaku a nejezdil výtah, po týdnu pobytu se nic nezměnilo. Bylo třeba tahat kufry z jednoho nástupiště ze schodů a pak zase na druhé nástupiště do schodů. Tohle by se zejména v lázeňském městě nemělo dít. Informace na nádraží zavřené, nebylo kde si postěžovat, získat informaci atd. Velmi špatný dojem.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 20.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • I jako náročnější klienti s relativně velkou možností srovnání z jiných pobytů jsme byli velmi spokojeni. Doporučujeme všem, kteří hledají klid a pohodu a odpočinek. Dle našeho názoru však není tento hotel příliš vhodný pro rodiny s malými dětmi (klienti jsou převážně senioři německé, ruské a české národnosti).

  • Klidná lokalita hotelu, přitom na dohled od kolonády a se snadnou dostupností do centra, velmi kvalitní gastronomie (měli jsme polopenzi) formou bufetových stolů, výborné rozlévané bílé víno (ochutnali jsme všechny tři druhy, které byly k dispozici), ochota personálu, čistota a úklid pokoje, velký vlastní hotelový bazén, možnost procedur přímo v resortu. Z hlediska srovnatelného ubytování v tuzemsku určitě po všech stránkách nadprůměr.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté,
děkujeme za Vaše pochvalná slova, neboť ty jsou pro nás největší odměnou. Děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Hvězda v Mariánských Lázních.
Váš názor nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Těšíme se í na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem


Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager Spa Reskort Hvězda

Tomáš Koudelka

Älteres Paar, 19.6.2017

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
9

Lukas Jackuliak

Gruppe von Freunden, 1.1.2016

Schwandorf Německo

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Málo lehadek pri bazenech.. Nevim proč nezakazážete takzvané rezervovaní lehadek??

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10

Ing. Jan Laurent

Einzelreisender, 28.12.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Klid, ticho, pohoda, bazén - velký a opravdu 32° !!

  • Na Štědrý den chyběl kapr a bramborový salát - to bylo nepříjemné a je to vlastně i trapné, protože je to náš národní zvyk. Dva dny z 4 našeho pobytu chyběly na snídani rohlíky nebo housky - a ty milují nejen Češi, ale i cizinci, ne každý chce tmavé a celozrnné pečivo. Snídaňová káva moc kávu nepřipomínala a ke snídani také chybí 100% džusy - světlou výjimkou byly pouze džbány s rajskou šťávou.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Anonym

Gruppe von Freunden, 11.3.2024

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pokoj velmi pěkný, čistý. Jídlo vynikající, dostatečný výběr. Procedury v poho.

  • Postele - proleželé matrace, lavór uprostřed.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Ensana Hvězda – Imperiál Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše hodnocení nás těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Kvalitu matrací lze řešit během pobytu výměnou nebo doplnění o topper.
Ještě jednou děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v hotelu Hvězda**** a nebo v některém z hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přáním pěkného dne
Regina Haslerová
Guest Relation Manager

Anonym

Älteres Paar, 24.11.2023

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8